Aikuistyö

Aikuistyö

Jumalanpalveluselämä toimii yhteyden ja innoituksen lähteenä kaikelle muulle seurakunnan toiminnalle. Aikuisväestölle suunnattua toimintaa ovat erilaiset raamattu- ja keskustelupiirit sekä opetustilaisuudet jossa tutustutaan kristillisen uskon keskeisiin aihepiireihin.

Naisille suunnattu Naisia Kaivolla-toiminta tarjoaa eri elämäntilanteissa eläville naisille tapahtumia, joissa käsitellään naisia kiinnostavia asioita. Naistyössä luodaan tilaa naisten omalle aktiivisuudelle ja pyritään yhdessä rakentumaan ja virkistymään henkisesti, hengellisesti ja fyysisesti. Naistyöstä vastaa seurakunnassamme pastori Piia Frosti.  **@**

Miehille seurakunta tarjoaa erilaista ryhmätoimintaa, saunailtoja ja retkiä sekä avoimia yleisötilaisuuksia. Seurakunnan miestyöstä vastaa kirkkoherra Arto Marttinen.