Olavinkulman tilat
Tekstikoko: -2 -1 0 +1 +2 +3

Olavinkulman tilat

Olavinkulman tilavarauskäytännöt alk. 1.8.2020

Koronavirustilanteesta johtuen tilojen max-henkilömäärää on rajoitettu (suositus turvaväleistä on seurakunnissa voimassa edelleen)

Varauksia vastaanotetaan alk. ma 3.8. Ensimmäinen mahdollinen varauspäivä la 8.8.

Tilavaraukset:

HUOM! Maanantaista 12.10.2020 alkaen kirkkoherranvirasto palvelee koronatilanteesta johtuen ainoastaan puhelimitse ja sähköpostitse.

Puhelinpalvelu avoinna ma-pe klo 9-12 ja 12.30-14 puh. 044 400 4210, **@**

Hauta-asiat ma-pe klo 9-12, puh 044 400 4270, **@**

Virasto hoitaa kirkollisten toimitusten, kuten kasteen, vihkimisen ja hautaan siunaamisen ajanvaraukset. Myös papistoa koskevat varaukset sekä tilavaraukset hoidetaan virastosta. Kirkkoherranvirasto ylläpitää seurakunnan jäsenrekisteriä, antaa virkatodistuksia ja sukuselvityksiä eri tarkoituksiin sekä palvelee avioliiton esteiden tutkintaan liittyvissä asioissa.

  1. Olavinkulman asiakaspaikat muistotilaisuuksissa/kastejuhlissa:
    1. Kahvio 26 hlöä
    2. Kabinetti 16 hlöä, kahvio + kabinetti 45 hlöä
      Kabinettiin vain kahvitarjoilu, ei ruokatarjoilua
    3. Lyhty 15 hlöä
    4. Olkkari 12 hlöä
    5. Olavinsali ilman pöytiä 52 hlöä
      pöytien kanssa Olavinsali + Kabinetti 56 hlöä
  2. Olavinkulmassa järjestetään vain kaksi tilaisuutta/päivä. Tilaisuuksien väli on neljä tuntia. Tilaisuudet voivat siis alkaa esim. klo 10 ja klo 14.
  3. Keittiön käyttö: vain yksi pitopalvelu kerrallaan voi olla keittiössä valmistelemassa ruokailua (koskee myös tilaisuuden jälkeistä työtä keittiössä - esim. tiskausta) Eri tilaisuuksissa työskentelevät pitopalvelut huolehtivat aikataulujen varmistamisesta.
  4. Lyhdyn varauksissa keittiönä Lyhdyn keittiö, Olkkarissa Olkkarin keittiö, kahvion varauksessa iso keittiö.
  5. WC-tilojen käyttö: omat WC-tilat kummankin tilaisuuden osallistujille.