Kotimaanapu.fi - Auta Imatralle saapuvia ukrainalaisia

Kotimaanapu.fi - Auta Imatralle saapuvia ukrainalaisia

Sotaa paenneita ukrainalaisia saapuu Imatralle ja he tarvitsevat nyt meidän apuamme arjen järjestelyihin ja perusturvan luomiseen

Tee lahjoitus tästä linkistä:

Kotimaanapu (lahjoitaapua.fi)

Lahjoitusten avulla pystymme auttamaan paikkakunnalle saapuneita ukrainalaisia monipuolisesti ja konkreettisesti. Lahjoituksia käytetään mm. ruokaan, hygieniatuotteisiin, kodin tarvikkeisiin ja muuhun akuuttin tarpeeseen.

Avun vie perille Imatran seurakunnan diakoniatyö yhteistyössä muiden paikallisten auttajatahojen kanssa. Autetaan yhdessä!

Lisätietoja: Imatran seurakunta, Riitta Sjöblom, diakoni. **@**

Kotimaanapu auttaa hädänalaisia suomalaisia ja Suomessa asuvia syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta. Kotimaanavun kautta voit auttaa joko vapaaehtoistyöllä tai tekemällä rahalahjoituksen.

Kotimaanavun varoin tehtävä paikallinen avustustyö toteutetaan Suomen evankelis-luterilaisten seurakuntien diakoniatyön kautta. Apu menee perille diakoniatyöntekijöiden välittämänä ihmiseltä ihmiselle.

www.kotimaanapu.fi