Jumalanpalvelukset

Jumalanpalvelukset

Jumalanpalvelus joka sunnuntai klo 10, Tainionkosken kirkko (Kirkkokatu 2). Voit osallistua myös verkossa: Voit osallistua myös verkossa: YouTubeMessun jälkeen kirkkokahvit kirkon takasalissa.

Tiistai 19.3.

Klo 11 Soppa ja messu, Tainionkosken kirkko. Soppa klo 11, rento messu n. klo 11.45 (kesto n. 30 min). S. Halla, M. Pakarinen, H. Vesterinen.

Torstai 21.3.

Klo 18 Taizé-messu, Tainionkosken kirkko, S. Julin, R. Sjöblom, J. Vesterinen, av. Susanna Sorvali. Messun jälkeen iltatee.

Sunnuntai 24.3. - Palmusunnuntai

Klo 10 Messu, Tainionkosken kirkko. Pappi S. Halla, kanttorit T. Luumi, S. Saarela. Kolmen Ristin kuoro. Mukana rippikoululaiset. Virret: 54, 15, 706, 135, 517, 499. Striimaus. Kirkkokahvit ja virpomavitsojen siunaus.

Klo 15 Messu, Olavinkulma, Olavinsali, S. Julin, H. Vesterinen, av. Susanna Sorvali. Klo 14 kahvit kahviossa, messu alkaa klo 15.

Maanantai 25.3.

Klo 18 Hiljaisen viikon iltakirkko, Tainionkosken kirkko, Jeesus Getsemanessa. A. Marttinen, H. Vesterinen, tekstit Raisa Pöntinen. Gospelkuoro Akasia. Striimaus.

Tiistai 26.3.

Klo 11 Soppa ja messu, Tainionkosken kirkko. Soppa klo 11, rento messu n. klo 11.45 (kesto n. 30 min). S. Halla, L. Töllinen, H. Vesterinen.

Klo 18 Hiljaisen viikon iltakirkko, Tainionkosken kirkko, Jeesus tutkittavana, K. Kontiainen, J. Vesterinen, tekstit Raisa Pöntinen. Striimaus.

Keskiviikko 27.3.

Klo 18, Hiljaisen viikon iltakirkko, Tainionkosken kirkko, Jeesus tuomitaan, V. Julin, T. Luumi, tekstit Tuula Rahkonen. Striimaus.

Torstai 28.3.

Klo 18, Kiirastorstain messu, Tainionkosken kirkko, Pyhä ehtoollinen. P. Frosti-Vänskä, S. Julin, tekstit Marjatta Ylitalo, kanttori S. Saarela, kirkkokuoro. Striimaus.

Perjantai 29.3.

Klo 10 Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus, Tainionkosken kirkko, Jumalan Karitsa, liturgi A. Laine, saarna V. Kajan, kanttori S. Saarela. Striimaus.

Klo 15 Jeesuksen kuolinhetken rukoushetki, Tainionkosken kirkko, Jeesus kuolee, K. Kontiainen, H. Vesterinen. Striimaus.

Lauantai 30.3.

Klo 23, Pääsiäisyön messu, Tainionkosken kirkko, Kristus on voittanut kuoleman! Liturgi P. Frosti-Vänskä, saarna S. Halla, av. Tuija Malinen, Anu Miettinen, kanttori J. Vesterinen. Striimaus.

Sunnuntai 31.3.

Klo 10, Pääsiäispäivän messu, Tainionkosken kirkko, Kristus on ylösnoussut! Liturgi V. Julin, saarna V. Kajan, tekstit Liisa Helin, kanttori S. Saarela. Messun aikana pyhäkoulu kirkon kellarin kerhotilassa. Striimaus. Kirkkokahvit.

Maanantai 1.4.

Klo 10, Toisen pääsiäispäivän messu, Tainionkosken kirkko, Ylösnousseen kohtaaminen, liturgi A. Marttinen, saarna A. Laine, tekstit Anna-Liisa Kojo, kanttori T. Luumi. Striimaus. Kirkkokahvit.

****

Kirkkokyydin voi tilata p. 0200 16464, Imatran taksi. Maksu 3 €/hlö/matka yhteen suuntaan. Tilaus tuntia ennen jumalanpalvelusta.

Kevät 2024

JUMALANPALVELUKSET

Jumalanpalvelukset sunnuntaisin klo 10 Tainionkosken kirkossa (Kirkkokatu 2). Voit osallistua myös verkossa.

Messut Olavinkulmassa kerran kuukaudessa: Sunnuntait: 21.1., 18.2., 24.3., 21.4., 19.5. Ensin kahvit klo 14 kahviossa. Messu klo 15 Olavinsalissa. Olavinkatu 13, sisäänkäynti Kallenkujan puolelta.

Soppa ja messu tiistaisin klo 11 Tainionkosken kirkossa, alkaen 9.1. Ensin soppalounas seurakuntasalissa, vapaaehtoinen maksu, tuotto soppatarvikkeisiin. Sopan jälkeen rento messu alkaen n. klo 11.45. Messun kesto noin puoli tuntia. Mukana Susanna Halla, Liisa Töllinen ja Heini Vesterinen.

Taizé-messut Tainionkosken kirkossa, torstait klo 18. Päivämäärät: 11.1., 25.1., 8.2., 22.2., 7.3., 21.3., 11.4., (25.4. peruutettu). Tule hiljentymään Jumalan läsnäoloon. Taizé-messu lauluineen tulee Ranskasta Taizé-yhteisöstä. Messussa korostuvat hiljaisuus, luottamus ja rauha. Messun jälkeen iltapala ja seurustelun sakramenttia.

Nuorten messut Olavinkulmassa, perjantait: 19.1. / 9.2. / 12.4. klo 19–20, ellei samana perjantaina ole isoskoulutus. Tässä tapauksessa messu pidetään isoskoulutuksen jälkeen.

Spring 2024

****

Church taxi: You can order a taxi for participating the service, tel 0200 16464, (Imatran taksi). Fee: 3 €/person/one way. Orders one hour before the service.