Koko kevään ohjelman löydät täältä.

Lauletaan yhdessä to 21.3. klo 18, Olavinkulma, kahvio, S. Saarela. Ennen tilaisuutta Naisten Pankin kahvitus.

Imatrankosken kirkon alueen asemakaavaluonnoksen esittelytilaisuus to 21.3. klo 17.30, Olavinkulma (Olavinkatu 13). Tilaisuudessa kaavamuutosta esittelee arkkitehti Kimmo Hartikainen ja seurakunnan edustajana kiinteistöpäällikkö Virpi Monto. Imatran kaupunkia edustaa kaavoitusarkkitehti Sami Tynkkynen. Lisätietoa

"Musiikkia kynttilän valossa", Etelä-Karjalan Orkesteri, la 23.3. klo 17, Tainionkosken kirkko. Johtaja ja viulusolisti: Boguslaw Kobierski. Mm. Bach: Viulukonsertto nro 1 a-molli, Boccherini: Madridin katujen yömusiikki, Piazzolla: Kevät. Vapaa pääsy - käsiohjelma 15 €.

Toivevirsiä ke 27.3. klo 15 Tainionkosken kirkko, S. Saarela.

Pääsiäiskonsertti, Augustin Pfleger (1635–1686): Jeesuksen seitsemän sanaa ristillä la 30.3. klo 17 Tainionkosken kirkko. Vanhan musiikin laulu- ja soitinyhtye Sonus Borealis, joht. Johannes Vesterinen. Vapaa pääsy – käsiohjelma 10 €.

***

Lauletaan yhdessä torstaisin klo 18 (parilliset viikot), Olavinkulman kahvio.  Samuli Saarela. Naisten Pankin kahvitus ennen tilaisuuden alkua seuraavina päivinä: 25.1., 22.2., 21.3., 18.4. ja 16.5.

Toivevirsiä Tainionkosken kirkossa keskiviikkoisin klo 15 (parittomat viikot), Samuli Saarela.

Pro Kolmen Ristin kirkko ry: haastekampanja jatkuu vilkkaana yhdistyksen Facebook-ryhmässä (Pro Kolmen Ristin kirkko ry) – tule mukaan! Yhdistyksen kotisivu: kolmenristinkirkko.fi.

Ota haltuun some-kanavamme:

Imatran seurakunta - Netkirkko